↑ Return to Egészség

Immunerősítő gyümölcsök

kivikeA jól működő szervezetnek szüksége van megfelelő tápanyagra. Immunrendszerünk megerősítéséhez a legfontosabb táplálék a zöldség és gyümölcs. Ebben a cikkben hat vitaminban gazdag gyümölcsöt szeretnénk bemutatni. Elsők kötött a kivit, melynek nagyon magas a C vitamin tartalma és azok is fogyaszthatják, akik figyelnek vonalaikra, hiszen csak 90 kalóriát tartalmaz a kettő közepes nagyságú finomság. Hasonló tulajdonságú gyümölcsök a narancs, grépfrút és az eper. Bátran fogyaszthatóak önmagukban vagy kifacsart, pépesített állapotban. A sárgadinnye is rengeteg C vitamint illetve A vitamint tartalmaz, ami elengedhetetlen a bőr egészségének megőrzéséhez. Ez azért is különösen fontos, mert bőrünk védőpajzsként szolgál a különböző betegségekkel és fertőzésekkel szemben. Az áfonya B vitamin tartalma magas, ami az idegrendszer megfelelő működéséhez elengedhetetlen. Szükségünk van rá ahhoz, hogy hajunk, körmünk és bőrünk egészséges maradjon, valamint segíti a szervezet méregtelenítő funkcióját is.